Endelig

… føler jeg meg litt bedre! Har værrt bortimot sengeliggende siden søndag, jeg har blitt nødt til å utsette en frist masterveilederen min ga meg (nedtur!) og jeg har rett og slett vært veldig syk. I dag har jeg fått gjort unna noen ærend, spist og drukket ordentlig og bare gjort ting i stedet for å ligge i sofaen. Yay!


(whi)

Nå holder jeg på å lage middag (kyllingkaker med dampet potet og søtpotet) til mannedyret kommer hjem. Etter middag skal vi fikse litt småtterier til bursdagsfesten min i morgen! Håper du har det bare bra?



I am finally starting to feel better after being sick since Sunday. Today is the first day I’ve been able to actually do something, yay! Right now, I’m making dinner (chicken cakes with steamed potatoes and jams) as my boyfriend is about to come home from work. After dinner, we’re going to make some preparations for my birthday party tomorrow! I hope you’re doing all right?

18 kommentarer

Siste innlegg