I put my new shoes on

… and suddenly everything’s right? Formen er fremdeles ganske laber, men dagen ble litt lysere da jeg hentet disse fine skoene på postkontoret i går! 

Jeg synes denne typen sko er så utrolig stilig, så etter å ha saumfart eBay fant jeg disse til 140 kroner, som jo er ganske greit for et par sko. Svarte sko har jeg mer enn nok av, så det ble mørkebrune i stedet (som ser SÅ bra ut med dongeri) og jeg er så fornøyd. Har også et to-tonet par i lysere farger, men de er litt mindre stødige og i tekstil, så disse blir kanskje go-to-paret?

Størrelsene er hakket mindre enn i Norge, jeg som er en norsk str. 38 bestilte str. 38,5 (US8/UK5.5/EU38,5/CN39, den største størrelsen) og de passet perfekt. Er H&M-sko i str. 38 for små for deg så kan du nok ikke bestille disse, bare som en liten veiledning! Det tok omtrent fire uker fra jeg bestilte dem til jeg fikk hentelapp i postkassen.

Hva synes du?



I put my new shoes on, and suddenly everything’s right? I’m still in a bad shape, but my mood brightened considerably when I picked these up at the post office yesterday! I love this kind of shoes, and after scrolling through half of eBay, I found these beauties at 140 NOK, which is quite okay for a pair of shoes. The sizes are a bit smaller than the European ones, I am a standard 38 but ordered 38,5 (US8/UK5.5/EU38,5/CN39, the largest size) and they were a perfect fit. If H&M shoes size 38 are too small for you, these are unfortunately not for you – just to guide you, size-wise. It took four weeks from ordering until I got a pick-up note in the mail. What do you think?

10 kommentarer

Siste innlegg