Autumn leaves

Åh, september. Her kommer regnet, de gulnende bladene, mørkere kvelder og kopper med deilig te. Her kommer lesekvelder og strikkegenser. Her kommer høsten.


(whi)

Musikk er en vesentlig del av hverdagen min året rundt, men kanskje spesielt om høsten og vinteren. Det er noe med å stenge seg inne som jeg finner veldig tilfredsstillende. Her er en høstliste jeg laget i fjor som gir deg et lite hint om hva jeg hører på på denne tiden av året.

Sommeren er nok favorittårstiden min, men høst kommer jammen som en god nummer to. Hva forbinder du med høst?



Oh, September. Here’s to the rain, the yellowing leaves, darker nights and cups of delicious tea. Here’s to nights in reading and knitted sweaters. Here’s to autumn.

Music is a big part of my life all year, but perhaps especially during autumn and winter. There’s something about shutting everything out that is very satisfactory to me. Here’s last year’s autumn playlist to give you a hint as to what I listen to this time of year. 

Summer is my favourite season, but autumn is a really good runner up. What do you associate with fall?

12 kommentarer

Siste innlegg