Golden

Tusen takk for gratulasjoner på 24-årsdagen min!

Etter en veldig fin bursdag i går, våknet jeg frisk og uthvilt i dag – klokken åtte. Så jeg leste litt i Half-Blood Prince og koste meg mens mannedyret sov tungt ved siden av meg, før jeg stod opp og ordnet meg. Gikk for en gullskimrende, dog naturlig look i dag ved hjelp av highlighterpaletten min fra Makeup Mekka. 

Nå har endelig mannedyret kommet seg opp og det er tid for frokost. Håper du får en herlig lørdag!



After having a very fine birthday yesterday, I woke up fresh and well-rested today – at 8. So, I read some more of The Half-Blood Prince and enjoyed myself while my boyfriend slept heavily beside me, before I got up and got ready. I went for a gold shimmering though natural look today with a little help from my highlighter palette from Makeup Mekka.

My boyfriend has FINALLY gotten up now, and it’s breakfast time. Hope you all have a great Saturday!

12 kommentarer

Siste innlegg