Merci, aôut

Da er august over, og høsten er offisielt her. Her er det jeg syntes var fint med august!

Takk for…

♥  havfruetid i Trondheimsfjorden

♥  veldig bra shopping, både IRL og på nett. Hurra for materialistisk lykke!

♥  blåbær på tilbud på Rema 1000 

♥  vakre orkidéer som trives under mine fingre med kun grønnskjær

♥  Peaky Blinders og Cillian Murphy – yum!

♥  verdens flotteste venninner ♥

♥  herlige multer som blir til supergodt, hjemmelaget syltetøy

♥  at sommeren endelig kom – for fullt!

♥  havet. Jeg slutter nok aldri å være fascinert.

Månedens… 

obsession: Farm Hero Saga. Jeg er dritgod!

sang: Terrence Loves You – Lana Del Rey

produkt: Piz Buin Tanning Lotion

plagg: bikini

kjøp: det er likt mellom den nye hatten og blondetoppen, hihi.

Åh, herlige august. Ikke bare er det bursdagen min, men også mannedyrets! I tillegg er det kanskje den beste tiden på sommeren? Jeg er kanskje partisk på grunn av bursdagen min, men jeg synes nå august er aller finest, spesielt med det herlige været vi hadde i en liten periode. Jeg har aldri vært så mye i nærheten av sjøen, men etter å ha svømt rundt i Trondheimsfjorden noen ganger synes jeg det er nokså fint, egentlig. Spesielt i Korsvika, mitt nye favorittsted. Tenk at jeg aldri har vært der før! Har du hatt en fin august?



I recommend Google Translate for your getting the gist (although do not trust its grammar, it’s rubbish).

12 kommentarer

Siste innlegg