Touch of Magic

Denne har jeg lest om, sett bilder av og hatt i handlekurven mange ganger. Til slutt ble den bestilt, og jeg er in awe. Dette er MAGI! Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan Barry M Touch of Magic: Genie fungerer, men hvem bryr seg når den er så bra!?

Slik ser altså vidunderet ut: Irrgrønt. Før påføring, vel og merke! For hva skjer når du faktisk bruker den på leppene dine? Jo, en skikkelig fin rosafarge kommer frem! Den grønne stiften reagerer på mystisk vis med huden på leppene dine så rosafargen (som varer veldig lenge!) er bortimot unik. Den ga også greit med fuktighet for min del (har sett andre som synes den tørker ut leppene), og FOR en farge! Jeg tror nok dette er en av de fineste rosafargene til meg, uten at den gjør at tennene mine ser gule ut eller noe.

Jeg kjøpte min på coverbrands.no for 89 kr på salg, men nå er den satt opp til vanlig pris, 109 kroner – som jo heller ikke er så verst. Hva synes du? Har du prøvd Genie?



I’ve read about it, I’ve seen pictures and I’ve added it to cart numerous times. Finally I ordered it, and I am in awe. This is MAGIC! I just can’t wrap my head around how Barry M Touch of Magic: Genie works, but who cares when it’s so good!?

So, the wonder lip paint is in fact bright green. Before you put it on, that is, because it turns your lips into a really pretty shade of pink! In some mysterious way, the green stick reacts to the skin on your lips and the resulting pink (which really lasts!) is as close to unique as they come. Its moisturizing abilities were sufficient for me (I’ve seen that others describe it as a bit drying on their lips), and what a colour! I think this is one of the most complimenting shades of pink for me, as it doesn’t make my teeth look yellow or anything.

I bought mine on coverbrands.no at 89 NOK on sale, but now it’s back at 109 NOK, which is not too much, either. What do you think? Have you tried Genie?

6 kommentarer

Siste innlegg