Lace + crop = love

Herregud, eBay er virkelig et skattekammer! Denne toppen skriker kanskje ikke høst, men kjære meg, så fin den er. Å kjøpe klær på eBay er jo et sjansespill, noen ganger får man et stygt, misformet plagg med dårlige sømmer og et HELT annet stoff enn avbildet, andre ganger får man dette. Noe som faktisk overgår bildene og er bare perfekt!

Åh. For det første: Materialet er fint og virker holdbart, med ordentlige sømmer. Glidelåsen bak (som dere ikke får se her) fungerer også som den skal.

For det andre: DEN ER SÅ FIN!!! Jeg gispet faktisk da jeg åpnet pakken, for det er sjelden at man får så god kvalitet på eBay. Mønsteret er skikkelig forseggjort og den passet perfekt! Det er en nokså kort modell, der jeg ikke regnet med det ujevne mønsteret da jeg leste at lengden var 42 cm, men det går fint. Armene er ganske trange (men var akkurat passe til meg) mens selve toppen er nokså vid, men om jeg hadde tatt en mindre størrelse hadde den blitt for kort, og jeg synes ikke vidden gjør noe. Mer behagelig å ha på, si!

Jeg bestilte i str. XL (største størrelse) her og det tok eksakt to uker før den lå i postkassen. Prisen var 63 kroner, som jeg virkelig synes er verdt det! Jeg bruker vanligvis S/36 i topper, for å gi et lite hint om størrelsene. Ellers kan jeg si at størrelsesguiden i annonsen er korrekt og at det faktiske plagget stemmer overens med målene som er oppgitt.

Fin, ikke sant?



I bought the prettiest crop top on eBay. The material is so pretty and the item is well-made, including seams and the zipper in the back. I bought it here for 63 NOK, and it took two weeks from placing the order until I found it in my mailbox. Mine is size XL, and I’m a size S/36. The size guide in the ad is correct, and the measures correlate with the actual garment. Pretty, right?

16 kommentarer

Siste innlegg