Jordana Matte Lipsticks

Jeg kjøpte to Jordana-leppestifter på eBay forleden, mest fordi de var billige (39 kr/stykket). Jeg synes som alltid det er gøy å teste slike billigmerker, risikoen er ikke så veldig høy ettersom den koster lite og i beste fall kan man ende opp med en fin leppestift. Og jeg vil si jeg fikk resultat nr. 2 denne gangen! Jeg bestilte fargene Rafael og Berry, og her er min dom.

Raphael er en skimrende rosa/korallfarge som gløder på leppene. Jeg likte denne fargen utrolig godt, og med en god base under tørker den ikke ut leppene mine (jeg blir veldig fort tørr på leppene, så er avhengig av Savex under de aller fleste leppestifter). Fargen sitter kanskje ikke hele dagen (eller gjennom et måltid), men det gjør ingen av leppestiftene mine, samme om det er ELF, MAC eller Makeup Mekka. Prisen tatt i betraktning var denne veldig verdt pengene.

Berry er en god del mørkere, med hint av både lilla (plomme) og brunt i seg. Nå som vi nærmer oss høsten er denne fargen perfekt! Mørke farger er alltid litt tricky på leppene mine ettersom de blir tørre så fort, men igjen, ved hjelp av Savex ble resultatet fint. Jeg er veldig fornøyd! Holdbarheten er den samme som med Raphael.

To leppestifter til 80 kroner med fri og superrask frakt fra USA gjør meg godt fornøyd. Selgeren jeg bestilte fra har en rekke andre merker, og du kan finne alt her: beautyjoint. Det er ikke fri fakt på alle varer, men på ganske mange. Her finner du leppestiftene jeg kjøpte.

Hva synes du om leppestiftene?



I ordered these two lipsticks from a seller called beautyjoint on eBay. They were only 39 NOK a piece, and I am very satisfied. The shades, Raphael and Berry, look great, and even though they do not last all day (or through a meal) I am happy with them both. You can find both shades here.

10 kommentarer

Siste innlegg