Makeup Mekka

Makeup Mekka er nok en av mine favorittnettbutikker når det gjelder sminke, og leppestiftene deres er, i likhet med ELF Mineral Lipsticks, de produktene jeg gang på gang vender tilbake til etter å ha prøvd noe annet. Fra tid til annen har de salg (egentlig kontinuerlig), og i forrige uke fant jeg noen kupp.

Min kjærlighet for flash tattoos blekner nok aldri, og disse fire arkene kostet totalt 29 kroner. Litt andre motiver enn eBay har å by på, spennende med noe nytt!

Bright Luminizing Highlighter Palette i Delightful. Jeg elsker den andre pudderhighlighteren min fra Makeup Mekka (men jeg vet ikke om den selges lenger?), og jeg håper denne er like god.

3 pk. “nail conditioners”: Multiprotection base coat (rosa), protecting glossy top coat (blank) og moisturizing aloe and vitamin nail oil (grønn). Selv om neglene mine er (uber)korte, kan de i alle fall være fine og blanke!

Har du handlet fra Makeup Mekka før?



Bought some stuff on the Makeup Mekka sale: Four sheets of flash tattoos (as my love for them will never fade), a highlighter palette (because I love my other Makeup Mekka highlighter and wanted to dry different shades) and three nail conditioners (because my ultra short nails can at least be pretty and shiny).

8 kommentarer

Siste innlegg