Bort en liten tur

Hei hei!

Nok en gang har jeg vært litt fraværende, selv om jeg har sagt til meg selv at jeg skal blogge “normalt” igjen nå. Men, kanskje dette heller er normalt? Jeg liker det egentlig best når dere hører fra meg daglig, men på en hytte innerst i Hamnesfjorden, Surnadal er det ikke så mye tid, lyst eller mulighet Internettmessig til å blogge. I tillegg hadde jeg ikke med mobillader engang, så da kastet jeg ikke bort batteritid på bloggen. (tenk, fra mandag morgen til onsdag ettermiddag på én lading – go iPhone!)

Men nå er jeg altså hjemme igjen. Hjem til eBay-pakker og Det Nye-magasin i postkassen. Det falt bokstavelig talt ut da jeg låste opp! Om ikke lenge kommer mannedyret hjem, og da blir det joikakaker og pasta til middag. Håper dere har det fint?



Well, hello there!

Once again I’ve been absent, despite my telling myself I WILL blog “as normal” now. But, perhaps this is the new normal? I do prefer it when you hear from me daily, but in a cottage deep in the Hamnesfjord, Surnadal, there’s not much time, will or Internet possibilities to blog. To top this off, I didn’t even bring my iPhone charger, so I couldn’t waste battery time on blogging. (imagine, from Monday morning to Wednesday afternoon on ONE charging – go, iPhone!)

However, I’m back home. To find eBay packages and a magazine in our mailbox. They litterally fell out when I unlocked it! In a short while, my boyfriend will be home, and we’ll eat meatballs made of reindeer meat and pasta. I hope you’re doing fine?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg