New jeans

Etter å ha brukt mine svarte Superflex-Bik Bok-jeans meget ofte i bortimot tre år synger de nå på siste verset. Det eneste jeg skulle ha i Paris var dermed et par svarte highwaist-jeans. Helst på Pull&Bear, der jeg handlet et par blå jeans da jeg var i Barcelona som var kjempebillige men i ordentlig kvalitet. Men på Pull&Bear på Printemps i Paris hadde de bare jeggings og slikt tull med masse polyester i, og det var jo ikke det jeg ville ha. Jeg endte opp på Bershka i Rue de Rivoli der jeg fant en som både ser og føles som en Superflex-bukse, men som kostet litt over en tredel av prisen her i Norge. Win!

Åh, den er perfekt. Flott passform, behagelig å ha på og herlig høy i livet. Nå vet jeg jo ikke noe om hvordan den oppfører seg etter et par vask, men jeg akter å behandle den akkurat som det forrige paret mitt: Med vrangsiden ut på 30 grader, alltid med salt i maskinen for å beholde fargen best mulig. Jeg tok også og farget den forrige et par ganger med maskinfarge du får kjøpt på bl.a. Panduro og Stoff & Stil, og det funket kjempebra!

Prisen var altså 25 euro, noe som tilsvarer cirka 220 kroner. Sammenlignet med Bikbok sine som koster 600,- er jeg ganske fornøyd sånn prismessig i hvert fall, så får vi se an forskjellene når det kommer til kvalitet! Fine, ikke sant?



After using my black Bik Bok jeans for nearly three years, they’ve become very tired-looking. So, visiting Paris a couple of weeks ago, the only thing on my shopping list was a new pair of black jeans. I ended up with these from the Bershka store in Rue de Rivoli, and they both look and feel like my old pair! However, the price was a bit more than a third of the Bik Bok pair. Win! They cost me ? 25, which is approximately 220 NOK. Nice, right?

8 kommentarer

Siste innlegg