Leave your hat on

Hei! Nå er vi (endelig) på plass med aaaalle tingene våre i nyleiligheten, og det er så FINT. Altså, nå er det litt kasser og rot utover stua enda (for ikke å snakke om svartsekkene med klær på soverommet…) men vi har montert sofa og fått opp bokhylle og PC-bord, så det er mer et rotete hjem enn bare rot, som det var for to dager siden. Jeg sitter for øyeblikket på balkongen (IH!) og skriver, noe jeg må si føles ekstremt bra. Jeg føler meg så heldig som får bo her, dere aner ikke – FOR en oppgradering fra den forrige leiligheten!

Her ser dere gårsdagens antrekk, tatt på prøverommet på H&M. Jepp, nå er Save-o-Rama offisielt ferdig og jeg benyttet anledningen til å kjøpe en stilig mønstret bukse (som dere såvidt ser ene benet av på bildet), et skjørt og ørepynt. Totalpris: 169 kr, en nokså fin pris, spør du meg. Men ja, antrekket:

Hat eBay denim jacket my dad’s dress Bik Bok tote bag H&M Kids

Elsker hatten, ELSKER kjolen (nok et kupp!)! Skal prøve å snekre sammen et Merci, juin-innlegg i løpet av dagen, så ikke bare er jeg tilbake på bloggen, jeg poster to ganger DAGLIG! Tipper dere får bakoversveis nå?


Well, hello there, my (imaginary?) English/foreign readers. I am sorry to have been neglecting you for quite a while now, but I will try to remember an English translation in my future posts. We have now moved ourselves and all our stuff into the new aparrtment, and it’s so NICE. There are still boxes and quite a bit of a mess, especially in the livingroom, but as it was just a mess two days ago, it is now a messy home. At the moment, I’m writing from our balcony(!), which, I must admit, feels really good. I feel so lucky to live here, you have no idea – what an upgrade from our previous place!

Here are some pics of yesterday’s outfit, taken in the dressing room at H&M. Yup, Save-o-Rama is officially ended, and I ended up with a pair of patterned trousers (of which you can spot a leg in the pictures), a skirt and some earrings. The total was 169 NOK, quite a bargain if you ask me! So, the outfit: Love the hat, LOVE the dress (another bargain)!

I’ll try to cook up a June summary post before the day is through, so I’m not only back blogging, I post twice daily! Hold on so not to get blown away, people!

6 kommentarer

Siste innlegg