10 ting som er mye mer fristende enn å lese til eksamen

1) Finne nye spennende blogger å følge. Sjekk en liste med “up and coming fashion bloggers” her.

2) Lese noe som ikke har med pedagogikk eller fagdidaktikk å gjøre (for eksempel siste bok i A Series of Unfortunate Events).

3) Ta oppvasken. Ja, jeg mener det.

4) Planlegge innredning av den nye leiligheten.

5) Finne ut hva vi skal ha til middag i en uke fremover.

6) Se for meg hvor trivelig vi skal få det på den lille balkongen vår i sommer.

7) Spise en kurv med nektariner.

8) Finne ny musikk. Hei, Tove Styrke – Number One.

9) Se The Vampire Diaries. Og Pretty Little Liars.

10) Tenke på alt det fine man skal gjøre etter eksamen.

Nå, back to work! Eller?

5 kommentarer
    1. Åh jeg er så enig med deg! Rett før jeg hadde min eksamen så var rengjøring, bryllupsplanlegging, blogging og youtube viktigere enn noen gang haha.
      Håper du får en bra dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg