Wish: H&M

Åh, man. NÅ er jeg lei av Save-o-rama, nå… Jeg skulle jo holde på i et år, men pokker heller, nå er det nok. Eller, etter juni er det nok. Det er rett og slett ikke verdt det. Jeg har klart et halvår med en hundrings pr. måned, og det er jeg egentlig stolt av. Det har ikke vært spesielt vanskelig, engang! Men når man finner så mye glede i å kjøpe ting som jeg gjør… Da blir det kjedelig uten shopping.

Nå skal jeg ikke gå bananas resten av året og bruke alt det jeg har unngått å bruke fra januar til juni, for jeg har fremdeles ikke supergod råd, men er det noe jeg har skikkelig lyst på så kan jeg unne meg det. Og det skal være greit.

Men jeg skal altså vente til juni er forbi, for seks måneder er en minimumsperiode. Og frem til da kan jeg drømme om å shoppe på H&M… Bik Bok, Cubus og Gina T er det liksom ikke så farlig med, for alt jeg vil ha er tydeligvis på H&M!

Off-shoulder OG crop? Yes please! Shorts kan man aldri få nok av(?) og spesielt ikke denim, og den frynsetoppen… YUM!

Så fant jeg selvfølgelig noen flere topper… Knytetopper er jeg blitt en stor fan av, jeg synes det er så flatterende og litt pinup samtidig! Og blonder og jeg… Need I say more?

Så var det smykker, da. Jeg har fått opp øynene for enkle smykker i lag, altså flere om gangen sånn som disse over. Synes det er så kjekt med slike som faktisk har bare én lås, så slipper du å måtte passe på at de ikke tvinner seg inn i hverandre og låsene plutselig er på siden av halsen, osv. (for det skjer nemlig med meg)

Åh, kom juli og H&M-shopping!



I’m sick and tired of my Save-o-rama budget and I want to buy cool stuff at H&M. Enough said.

9 kommentarer

Siste innlegg