Fashionable Monday: Simple as that


(lookbook.nu)

Og så var det mandag igjen! I dag, som alle andre dager, liker jeg et enkelt uttrykk, à la blue jeans and white t-shirt. Som er mitt eksakte antrekk for dagen!

I løpet av helga har jeg gradvis jobbet med migrenen slik at jeg faktisk får gjort noe denne uka. Det har lyktes nokså bra ettersom jeg i dag for første gang på fem dager ikke våknet meg hodepine. Nøkkelen er mat til faste tider (og med maks. tre timer mellom hvert måltid), drikke masse vann og minst en gåtur hver dag. Det trenger ikke være langt, men jeg  gå litt.

Har du hatt en fin helg?



Aaaand it’s Monday again! Today, like all days really, I prefer the simple look, à la blue jeans and white t-shirt. Which happens to be my exact outfit of the day!

Over the weekend I’ve been working on my migraine so I’ll actually get something done this week. I’ve been quite successful as I woke up today without a headache, for the first time in five days. The key seems to be food at regular hours (not more than three hours between each meal), drinking lots of water and go for at least one walk every day. It doesn’t need to be far, I just have to walk a bit. How was your weekend?

6 kommentarer

Siste innlegg