Merci, mai

Takk for:

♥  skrev dette forrige måned også, men A Series of Unfortunate Events-bøkene.

♥  solglimt og is.

♥  Paris om bare 16 dager!!!

♥  at jeg kom meg på trening igjen, etter en laaang pause. Nå har jeg riktignok tatt en pause IGJEN, men whatever.

 at vi skal flytte om en måned. Ny, større leilighet blir FLOTT!

♥  at jeg endelig er ferdig med den hersens pedagogikkoppgaven – hele to dager før fristen!


Månedens…

obsession: PC-spillet Banished, nerdete nok.

sang: Florence + the Machine – St Jude

drikke: Fun Light Mango & Lime

plagg: joggesko, kult og komfortabelt.

kjøp: Saftmuggen med tappekran (se her)

Save-o-rama: 62/100

Hatt til 20 kroner (yup), bukse til 20 kroner (mhm), smykke til 22 kroner.

 

Mai er som alltid preget av eksamenslesing og -skriving, og dette årets mai var intet unntak. Ettersom jeg har alle eksamener og innleveringer i løpet av de to første ukene i juni (tusen takk for typ én dag mellom hver, NTNU) så har jeg en god del stress i vente, men jeg har jo hatt en hel måned å lese på, også. Vet ikke helt hva som er best egentlig, veldig spredt så man egentlig blir drittlei (som i fjor vår) eller veldig tett så man blir fort ferdig? Dessverre har jeg slitt en del med migrene i mai, og da sier det seg selv at det ikke er så lett å hverken skrive pedagogikkoppgave, lage masterskisse eller lese til eksamen i fagdidaktikk. Men jeg er i alle fall ferdig med pedagogikkoppgaven, har i alle fall litt oversikt i det ene didaktikkfaget og vet sånn noenlunde hva jeg skal skrive i masterskissen. Én uke igjen, så er jeg ferdig med eksamen og PLU!

Hvordan har du hatt det den siste måneden?

12 kommentarer

Siste innlegg