Barcelona buys

Jepp, det er to måneder siden jeg kom hjem fra langweekend i Spania, men jeg har faktisk ikke somlet meg til å vise frem det jeg kjøpte der – før nå.

Lekker liten veske fra Primark. Den har tre rom (noe som ikke kom frem på bildet), så det er lett å holde oversikten.

Lommebok i fresh farge fra Primark. Ville ha en mellomting mellom kortholderen og den gigantiske lommeboken jeg hadde fra før, så denne ble perfekt.

De perfekte ballerinaskoene, fra Primark (selvfølgelig). Elsker fargen på “skinnet”!

Freshe tøysko fra Primark, såklart.

Mine nye favorittjeans, kjøpt på Pull & Bear, en butikk som har skikkelig bra jeans til en skikkelig rimelig penge. Disse er av ordentlig kvalitet (null polyester, kun bomull og 2% elastan) og kostet såvidt over 200-lappen.

Kjøpte også kåpen dere finner lenger ned på bloggen, og noen småtterier. Ja, og så kjøpte jeg en kjempesøt topp på Primark, men jeg fant den ikke igjen da jeg skulle fotografere kuppene mine, haha!


My Barcelona purchases, mostly from Primark but I found the best pair of jeans at Pull & Bear – my new favourite pair!

10 kommentarer

Siste innlegg