The Coat

Det tok på tiden, men endelig viser jeg frem dette årets hittil beste kjøp. Ja, bedre enn kjolen til 25 kroner!

Denne herligheten av en frakk/jakke/kåpe lyste imot meg da jeg ankom en av Barcelonas Bershka-butikker. Herlig og mintfarget hang den der på salgsstativet. 13 euro, stod det på prislappen. Hjertet banket mens jeg så over størrelsene. Der var den: M for medium. Jeg prøvde den midt i butikken og dommen falt. Perfekt! Jeg smiler fremdeles hver gang jeg ser på den.

Ja, jeg har et lidenskapelig forhold til shopping, og det å betale 110 kroner for en utrolig fin jakke – og ikke bare en jakke, men en jakke i 60% ull! – er for meg en vidunderlig opplevelse.


Here it is, my bestest buy of the year so far. I love it so much! I found it on the sale rack in one of Barcelona’s Bershka stores, and I immediately fell in love. It was only 13 euro, which is like 110 NOK, and I still smile every time I look at it. My relationship with shopping is a passionate one, and for me, finding a coat – and not just a coat, but a 60% woolen coat! – is a wonderful experience.

6 kommentarer

Siste innlegg