Save-o-rama: Four months in

Ja, det har faktisk gått fire måneder siden jeg satte i gang Save-o-rama-opplegget mitt med kun 100 kr å shoppe for pr. måned. Og det har gått kjempefint! Helt til nå…

For nå, dere, nå har sommermoten gjort sitt inntog i nettbutikker (som sender nyhetsbrev), vanlige butikker (det er jo lov å kikke?) og på Instagram (viktig å holde seg oppdatert!), og jeg faller pladask for annethvert plagg jeg ser. Jeg mener, motebildet i sommer er preget av syttitallet, crop tops, frynser og hippiestil – OG DET ER JO MIN STIL I ET NØTTESKALL! Hvordan skal jeg nå klare meg? 

Spesielt når jeg finner dette på eBay:


Bah……….♥

Det kommer til å være skikkelig nederlag om jeg gir meg nå. Samtidig føles det nesten som om det kommer til å være verdt det på grunn av alle tingene jeg kan kjøpe! Årh. Tror det er på tide å rydde i klesskapet og se hvor mye fint jeg egentlig har. Kanskje det blir bedre da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg