Inspirational Friday


(whi)

I dag er det blomster og friske farger som inspirerer meg, fordi a) det er fredag, b) jeg har hatt mitt første møte med masterveileder og c) det er fredag! I kveld skal jeg kose meg med fine venner, men før det må jeg rydde og vaske litt. Praksis = bare rot i leiligheten…. Hva gjør du i dag?



Flowers and fresh colours are my sources of inspiration today, because a) it’s Friday, b) I just had my first meeting with my master supervisor and c) it’s Friday! Tonight, I’ll enjoy the company of fine friends, but before that can happen I need to clean up the place a bit. Teaching practice = a complete mess of an apartment… What are you doing today?

9 kommentarer
    1. Masterveiledning ja, høres skummelt ut :p Minner meg på at jeg skal skrive bachelor allerede neste år. wæææ. Jeg som såvidt har 60 studiepoeng i sosiologi. Hvordan er det mulig, haha :p
      Nydelig inspirasjon, og jeg eeeelsker smykket 😀
      – Siri

    2. siribokoholiker: Det er ganske skummelt, men jeg tror det blir kjempebra! Er litt misunnelig på dere med samfunnsfag som skal skrive bachelor, vi med språk gjør ikke det og går dermed glipp av en del skrivetrening! 🙁

    3. SV- Synes ikke det er en så stor fordel når vi såvidt har 60 studiepoeng og så skal skrive en bacheloroppgave som skal vurderes likt som andre studenter med langt flere poeng. Menmen, får håpe jeg er glad for det på femteåret ;). Tror ikke det du sier gjelder for alle de med språk? Vet i alle fall at både de med fransk og tysk må skrive bachelor 🙂
      MVH SiriSI

    4. siribokoholiker: Nei, det har du rett i, men med hensyn til skrivetreningen, mente jeg! Når jeg skriver språk tenker jeg på dem med KUN språkfag, sånn som meg som har engelsk og fransk. Det kan derimot hende at de har endret litt nå, men vi med kun språkfag har ikke en bachelor lagt inn i løpet vårt, i alle fall. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg