Teint Idole

FACE
bareMinerals PrimeTime Brightening
Lancôme Teint Idole Ultra: 03 Beige Diaphane
theBalm Bahama Mama Bronzer
Bourjois Blush: 74 Rose Ambré

BROWS & EYES
H&M Eyebrow Pencil: Dark Brown
Max Factor Excess Shimmer: 20 Copper
 
Max Factor Masterpiece Max Mascara: Black

LIPS
ELF Lip Stain: Bitten 

Jeg fikk en liten prøve av Lancôme Teint Idole Ultra da jeg bestilte fra Douglas.no, og selv om den så en anelse for mørk ut for meg tok jeg og testet den i går. Joda, den var biiiittelitt mørk, men herregud, for en foundation! Som dere ser dekker den ikke fregnene mine, men huden ser utrolig jevn og fresh ut og det føles ikke som jeg går med maske. Om man skal kjøpe en Teint Idole-flaske på KICKS koster den over 400 kroner(!) noe som for meg er en del for mye, men når jeg ser hvor bra den faktisk er (og at den koster rundt 350,- på feelunique.com) så må jeg innrømme at jeg vurderer det neste gang jeg trenger foundation.


I received a test tube of Lancôme Teint Idole Ultra when I ordered from Douglas.no, and even though it looked a tad too dark for me I tested it yesterday. Yes, it was perhaps a bit dark, but oh my, what a foundation! As you can see, it doesn’t cover up my freckles, but my skin looks incredibly even and fresh and it doesn’t feel heavy at all. If you’re buying Teint Idole at like KICKS, it’s more than 400 NOK, which is quite too much for me, but when I see how well it works for my skin (and that it’s 350 at feelunique.com) I have to admit that I’m taking it into consideration the next time I need a new foundation.

4 kommentarer
    1. Jeg brukte den før og var veldig fornøyd, men nå bruker jeg en annen siden den er såpass dyr. Kommer sikkert til å kjøpe den igjen en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg