Inspirational Friday: Coachella

I dag starter Coachella-festivalen i California og selv om det ikke var sååå mange artister jeg vil se i år tror jeg det er en fantastisk opplevelse å delta på denne musikalske feiringen som finner sted i april hvert år i ørkenen på vestkysten av USA.


(whi)

Det ikoniske pariserhjulet, palmene, blomster i håret og denimshorts ♥

Jeg er en av dem som tviholder på festivalstilen hele året, så nå når været blir varmere utover kommer jeg virkelig i mitt ess. Sommermote, dere!


The Coachella festival starts today and even though there weren’t too many artists I wanted to see this year I still think it’s an incredible experience to attend this musical celebration that takes place on the West Coast of the US in April every tear. The iconic Parisian wheel, the palm trees, flowers in your hair and denim cut-offs 

I’m one of those who cling onto the festival look all year around, so now that the weather is becoming warmer I’ll be right where I want to be. Summer fashion ftw!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg