Gina Tricot Active Wear

NÅ skal dere sikkert si at “HÅHÅ, du har gått laaangt over budsjettet for mars”, men mannedyret og jeg har diskutert dette og vi (han) kom frem til at denne treningstightsen kommer utenfor de 100 kronene jeg har til shopping hver måned. Og da må vi respektere det.

Jeg var nemlig ut på runde for å finne treningstopp og -tights til min kjære storesøster (her ønsker vi oss praktiske ting til bursdagen vår), og da fant jeg denne på et salgstativ på Gina Tricot. Søsteren min er kanskje hakket større enn meg størrelsesmessig, og da jeg prøvde denne S var største tilgjengelige størrelse) fant jeg ut at jeg kunne ta sjansen – jeg fant jo ikke noen andre fine til henne. Etterpå gikk jeg på Bik Bok og der fant jeg selvfølgelig en sykt fin tights (i riktig størrelse) som heller ikke kostet så ekstremt mye, men da hadde jeg plutselig to tights, da.

Ettersom Gina-tightsen var på salg hadde jeg visst ikke rett på pengene tilbake, kun tilgodelapp, og det er bare dumt når jeg faktisk hadde behov for en ny tights selv. Det er ikke sånn at den andre går i oppløsning, men det er ikke langt unna, i tillegg til at den er ment til vinterbruk og dermed er litt i tykkeste laget for trening på senter. Så da ble vi enige om at de hundre kronene jeg brukte på denne tightsen – som er skikkelig kul, om jeg får si det selv – teller ikke i budsjettet. Er du enig? Stilig, ja?



I was shopping for a sports bra and leggings for my big sis (who apparently only wants practical stuff for her birthday) and then I found this one, size S, on sale. My sister is a size bigger than me, ergo size S would perhaps not fit her too well, but as I had visited several stores without finding any other leggings I liked (I don’t gift things I don’t like myself), I thought I’d take a chance on this. Of course, I went into Bik Bok afterwards and found a perfect pair of leggings in the right size, and then I was stuck with two. You see, Gina Tricot (where I bought this one) does not make refunds on sale items, so I wouldn’t get my money back either way. And my sister didn’t need two… So, my boyfriend and I (well, he) decided that it was okay, I could keep the leggings for myself, and the 100 NOK I paid for it would not be part of my Save-o-rama budget as this was actually something I needed. You see, my other workout leggings are meant for use in the winter, thus it is far too warm to wear inside the gym, and it is kind of falling apart. So, I’ve got myself some new leggings, and they did not ruin my budget. Do you agree? Cool, right?

14 kommentarer

Siste innlegg