Parisienne

I går kveld begynte jeg å lese How To Be Parisian Wherever You Are etter å ha hatt den i bokhylla siden november. I dag ble jeg ferdig med boken og jeg er litt in awe for å være ærlig.

Punkt én. Jeg er og har vært une Parisienne hele livet. Nå mer enn noen gang.

Punkt to. Dette er en utrolig flott skrevet bok. Bildene, de forskjellige tekstene… Alt er bare flott.

Punkt tre. Jeg vil til Paris. Nå.

Siden april er rett rundt hjørnet kommer det jo snart et bokinnlegg der jeg skriver mer, men jeg måtte bare dele noe med én gang. For en flott bok – om livet, kjærlighet, mote og, mest av alt, Paris state of mind.


I purchased this book in November, but didn’t start to read it until yesterday. I finished it today, and I am in awe, to be honest. One: I am and always have been a Parisienne. Now more than ever. Two: This book is so well-written. The pictures, the different texts… Everything is just great. Three: I want to go to Paris. Now,

April is just around the corner and that means another book post where I’ll of course write about this one, but I just had to share it with you straight away. What a great book – about life, love, fashion and above all, Paris state of mind.

4 kommentarer
    1. Denne har jeg lest om på en annen bokblogg, og ble fristet til å lese den selv etter da, men nå ble jeg i alle fall fristet! Men jeg kan ikke kjøpe bøker, blæ 🙁 Får trøste meg med ebay :p
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg