Easy like Sunday morning

Etter en nokså urolig morgenkvist med utløsning av BRANNALARM klokken halv fem fordi en full nabo har latt en (heldigvis) tom kasserolle stå på komfyren som ikke var skrudd av (og hun våknet seriøst ikke av brannalarmen som er helt utrolig skingrende og høy) og følgende problemer med å sove på grunn av dette, ble det til at jeg lå leeenge i senga i dag. Jeg leste ferdig Harry Potter & The Chamber of Mysteries og venter nå på at rundstykkene skal bli ferdigstekt mens jeg ser The Unbreakable Kimmy Schmidt på Netflix. For en morsom serie!

Kjøpte dette fine serveringsbrettet i marmor på Åhléns i går etter å ha formelig drømt om det en stund. Elsker fargen! Da jeg så det på nettsiden syntes jeg det så grått og trist ut, men det var en fin og varm sandaktig farge i virkeligheten så det fikk bli med hjem. Og tunfisk er det beste pålegget, forresten!

Ha en flott søndag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg