Young, wild and free

SOUNDTRACK: Lana Del Rey – Cruel World

Åh, som dagene går unna! Plutselig er det tredje(!) uken i praksis, og jeg har bare fem igjen? Neste uke er jeg altså halvveis, og jeg føler jeg bare såvidt har kommet i gang. Det går altså fint, aller helst i fransk, men tror engelsktimene blir ganske så bra etter hvert som jeg setter meg litt mer inn i stoffet. Henger etter en del i den klassen ettersom veilederen min ikke var til stede den første uka i praksisperioden, men etter bare én time følte jeg det gikk veldig bra så dette lover godt!

Som dere da skjønner så er det praksisen jeg går opp i for tiden, og slik kommer det nok til å være frem til ca. 16. april, for da har jeg min siste (hittil planlagte) undervisningstime. Datoen tilsier at det er leeenge til, men merker hvor fort det egentlig går. Med tanke på oppskriften så er jeg jo ung, litt wild men dessverre ikke så veldig fri for tiden. Jeg har en hel masse å gjøre i tillegg til at jeg ikke er hjemme når det er bra fotolys, så jeg har liksom ikke så mye å fylle bloggen med. Merker jeg må bli flinkere til å planlegge, spesielt når det gjelder bilder. Det som det derimot alltid er både plass og vilje for her på bloggen min er selvfølgelig Lana Del Rey, så her har du en fin sang og et nesten enda finere bilde. Lana ♥


In short, I have a lot to do and time runs by so fast. I’m also at work when there’s enough for light to take pictures, so I don’t have to much to post in here these days. SO here’s some Lana Del Rey!

6 kommentarer

Siste innlegg