Lighter

SOUNDTRACK: Comet Kid – Sweet Love

Ah, det er mars – endelig, den første vårmåneden! Nå skal jeg ikke klage, for denne vinteren har ikke vært så mørk og deprimerende som vintre flest, men det er likevel noe som skjer med en når sola liksom vender tilbake, dagene blir lengre og man kan legge unna de verste vinterklærne. Jeg kjøpte en nydelig pastellfarget kåpe i Barcelona som passer humøret mitt perfekt om dagen, og jeg føler meg så utrolig fin når jeg sprader rundt i den med en fresh farge på leppene. Joda, skjerfet er fremdeles med og det kommer godt med at kåpa er i 60% ull, men våren… Den er på vei!


March is here, finally, the first month of spring! I shouldn’t be complaining about this year’s winter though, because it has not been as dark and depressing as most winters, but there’s still this special feeling you get when the sun returns, the days are longer and you can put away your thickest winter items. I bought a b-e-a-utiful pastel coat in Barcelona which fits my mood perfectly these days, and I feel so pretty walking around in it with a fresh colour on my lips in addition. Well, yeah, the scarf is still on and it’s not exactly bad that the coat is 60% wool, but spring… It’s coming!

4 kommentarer
    1. ååh, jeg er helt enig! Det er noe med våren som gir meg gåsehud, og vinteren får meg til å motivere meg for den! takk gud for fire årstider! Spring, you can come now!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg