Beauty favourites

Versace Bright Crystal
Min nye favorittparfyme. Etter å ha hatt en 5 ml miniflaske kjøpte jeg en ordentlig størrelse på taxfree-en i Barcelona.

ELF Mineral Lipstick: Party Pink
En utrolig fresh og flatterende rosafarge, passer perfekt nå som vi nærmer oss (litt) lysere tider.

Hask Repairing Shine Hair Oil
En av de beste håroljene jeg har prøvd. Kjøpte denne lille flasken på Primark i Barcelona og nå har jeg dessverre funnet ut at det er bare på Primark jeg kan få tak i den!?

Max Factor Skin Luminizer Foundation: 47 Nude
Jeg er ikke noe glad i foundation og har funnet ut at f.eks. BB cream og lignende er noe jeg er mer komfortabel med. Likevel kjøpte jeg denne fordi det ble sagt at den var nokså lett, men ettersom jeg ikke synes den er lett nok blander jeg den halvt om halvt med fuktighetskrem. Og jeg blir så fornøyd!

Kolokrem: Brun
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: BRYN ER SÅ VIKTIG. Jeg prøver å farge mine hver 3.-4. uke og da er Kolokrem i brun mitt go-to-produkt.


This month’s beauty favourites, including perfume, lipstick, hair oil, foundation (which I mix with moisturizer) and permanent brow colour.

4 kommentarer

Siste innlegg