Se min kjole

I løpet av det siste har jeg fått helt dilla på mønster. Mønster på kjoler, for å være eksakt. Det skal helst være minst t-skjortelengde på ermene, midi til lårkort (men ikke for kort) og det skal se smashing ut med en skinnjakke over. Day dresses, som det så fint heter, med det lille, blomstrete ekstra. Her er noen fine jeg fant i nettbutikkene til H&M og Missguided.

H&M

Nummer 1 er ikke blomstermønstret, men den var så fin at den fikk være med likevel. Nummer to er supersøt og også billig, den koster kun 149,-!

MISSGUIDED

Missguided har virkelig så utrolig mye fint og rimelig. Disse kjolene kunne jeg gjerne kjøpt, alle som én, spesielt nummer 1 og 2. Ååhhh.

En slik kjole (pluss en del mer) står på “se etter”-lista mi for Barcelona-turen, så kryss fingrene for at jeg finner noe kult!


I love print dresses, especially the floral ones. The ideal dress for me right now has at least a tee-length arm, it’s a midi or mini (somewhere between those two) and it looks incredible with a leather jacket. Here are a bouquet of day dresses found at the H&M and Missguided websites. A dress like this (and a few other items) is on my “look for” list for the Barcelona trip, so fingers crossed for me finding something cool!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg