Ten Love Songs

Mandag var den offisielle slippdatoen for Susanne Sundførs nye plate Ten Love Songs. Med Fade Away og Delirious som smakebiter var jeg overbevist om at denne plata, den kom jeg til å like. Og hvor fint er det ikke når man har rett?

Dette albumet er faktisk helt utrolig fint. Nå har jeg kun hørt på det mens jeg har vandret rundt eller tatt buss/tog, så jeg vet ikke hva det er ved de forskjellige sangene jeg liker rett og slett fordi jeg ikke vet hvilken sang som heter hva, men det er et flott album. Sammensetningen, rekkefølgen… Ah. JA ♥ Sundfør har allerede fått internasjonal hyllest, med blant annet terningkast 5 fra The Guardian. Det er litt gøy, da!



Norwegian singer Susanne Sundfør’s new album Ten Love Songs is just GREAT. Well, it’s not just great, it has been internationally recognized by The Guardian, to mention one. That’s kind of fun, right?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg