Urban Decay på KICKS

På tirsdag fikk jeg en gledelig nyhet i form av nyhetsbrevet til KICKS: De fører nå merket Urban Decay!

Om du er ung og i det minste interessert i sminke så har du vel hørt om dette merket, og da spesielt skyggepalettene deres. Jeg har to, NAKED 2 og NAKED 3, og jeg liker dem så godt! (jeg er riktignok ikke sikker på om de jeg har er ekte vare, men fargene er like og jeg synes de er av god kvalitet, så da er jeg fornøyd). I tillegg er jeg skikkelig glad i øyeprimeren deres Primer Potion, som er virkelig, virkelig bra.


(whi)

Og nå kan du altså få produktene deres hos KICKS, det vil si raskt og tollfritt! Du kan til og med teste i butikk, noe som kan være veldig kjekt når det gjelder farger og konsistens på sminken. Det som er litt fantastisk er at de faktisk er billigere enn feelunique.com, noe jeg aldri trodde skulle skje. NAKED 2 koster 400 kroner hos KICKS men hele 450 kroner på feelunique! WOW. Har ikke sjekket om det er så stor/noen forskjell på andre produktene, men det lover godt at palettene er billigere. Hurra!

Har du testet Urban Decay?


 
Norwegian beauty store KICKS has taken Urban Decay into their range, so now we won’t have to waste our money on taxes and such. I love the NAKED palettes, and also the Primer Potion, and the best thing is that for example the palettes are like 50 NOK cheaper from KICKS than from feelunique.com, my go-to beauty website. Yay! Have you tried any Urban Decay products?

2 kommentarer
    1. Weee, I’m loving it 😀 Har Naked original og Naked 2, og eeeelsker dem. Har også prøvd maskara, primeren du snakker om og en bronzer fra dette merket :p Den bronzeren må jeg skaffe meg igjen!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg