Countdown

Om bare TO dager er jeg i Barcelona, jeg gleder meg sånn! I går satt jeg faktisk og bokstavelig talt kartla butikkene jeg vil innom og valgte ut flest mulig i samme område slik at mannedyret mitt ikke dør av kjedsomhet der nede… Nå skal jeg ikke bare shoppe, men jeg tenker én av dagene går med på akkurat det.

Men før vi drar har jeg en del å gjøre:

  • siste finpuss på oppgaveutkastet som skal inn senest søndag kveld
  • planlegge fransktimene mine for de neste ukene og lage lekseplan eller hva det kalles
  • PAKKE, og ikke minst planlegge antrekk…
  • trene
  • rydde og gjøre rent her hjemme så det blir trivelig å komme hjem mandag kveld

Hva skal du gjøre i vinterferien?


In only two days I’ll be roaming the streets of Barcelona, and I’m so excited! Yesterday I actually and literally mapped down all the stores I want to go to and chose the ones in the same area so my boyfriend won’t be bored to death down there. Now I won’t be shopping all the time, but I can see like day being spent doing just that.

But before we go, I have some stuff on my to-do list: last touch on an assigment due Sunday, plan my French classes for the following weeks and make a sort of homework plan, pack and also plan outfits, work out, clean and tidy the apartment so the Monday evening return will be nice and cozy. What are your plans this winter break?

6 kommentarer

Siste innlegg