You’re a wizard, Harry.

Nå skal jeg komme med en liten tilståelse:

Jeg har ikke lest Harry Potter-bøkene. Eller jo, jeg har lest den første. Men resten? Aldri. 

Mannedyret mitt kunne ikke tro det da jeg sa det til ham. “Du som leser så innmari mye, og så har du ikke lest HARRY POTTER!?”. Nei, jeg har altså ikke det. Jeg har sett alle filmene mange ganger, men som vi alle vet: Boken er bedre. Derfor har jeg nå skaffet meg dem alle i Kindle-format (innbundet form får vente til vi har litt mer plass) og jeg skal begynne med begynnelsen. Det er jammen på tide!


(whi)


I have a confession to make:

I have never read the Harry Potter series. Well, I’ve read the first one. But the rest? Never.

My boyfriend couldn’t believe it when I told him. “You read so much, but you haven’t read HARRY POTTER!?”. No, I haven’t. I mean, I’ve seen the films many times, but as we all know: The book is better. Always. And therefore I have now got all the books in Kindle format (the hardbacks will have to wait until we have a bit more space) and I’ll begin at the beginning. About time!

18 kommentarer

Siste innlegg