Winter with a touch of spring

Da har jeg akkurat kommet hjem fra praksisjobb og jeg skal egentlig bare dra rett ut igjen. Dere skjønner det at når sola for én gangs skyld skinner og det ikke er iskaldt, da må man nesten utnytte muligheten til å ta seg en liten tur ut. Samme om det er bare en gåtur med musikk i ørene, ut er ut. 

Ettersom jeg har hverken møter eller undervisning i morgen har jeg tatt en tidlig vinterferie. Vel, “ferie” kan diskuteres ettersom jeg har en del å planlegge, men jeg skal i alle fall ikke på praksiskolen før etter vinterferien!

Har du vinterferie til helgen?



I just got home from my teacher practice, and I’m already leaving again.The sun is shining, which is too good to not take advantage of, so I’m going for a stroll down by the river. As I do not have any meetings or classes tomorrow I’m already on what we call winter break. I do however have some planning to do, so I’m not exactly free to do anything I want, but at least I don’t have to go to my teacher practice school until the week after the next! 

6 kommentarer

Siste innlegg