New (Beauty)crush

Som nevnt tidligere er jeg stor fan av engelske Inthefrow. Da hun nylig la ut en videoblogg sammen med Beautycrush/Sammi, ble jeg litt forelsket. I Sammi.


OMG. (beautycrush.co.uk)

Jeg gikk inn på YouTube-profilen hennes og ble virkelig betatt, og så fant jeg bloggen hennes, Beautycrush.co.uk. Bloggen og YouTube-profilen hennes fungerer litt på forskjellige plan (med hensyn til innhold), så jeg følger begge for å få med meg ALT. 

Som navnet tilsier går det på beauty, det vil si produkter, how to, sminkelooks, etc. My cup of tea! Om du liker Inthefrow tror jeg du kommer til å like Beautycrush også, hun er veldig søt og karismatisk i videoene sine, samtidig som det er bra kvalitetsmessig. Hurra!

Tips til andre skjønnhets-YouTubere?



I’ve previously shared my love for Inthefrow. She recently made a video with Beautycrush/Sammi, and I fell in love. With Sammi. I went straight to her YouTube profile and was kind of head over heels and then I found her blog, Beautycrush.co.uk. Her blog and her YouTube work kind of differently (content-wise), so I follow both to be sure to get everything. As her name insinuates, the theme here is beauty. Products, how to’s, makeup looks, et cetera. My cup of tea! If you like Inthefrow I bet you’ll like Beautycrush as well, she is too cute and very carismatic in her videos, at the same time that she keeps a good quality standard. Hurrah!

9 kommentarer

Siste innlegg