Hairytale


(whi)

Nå har jeg så langt hår at det rekker ned til halebeinet når det er tørt, altså i krølletilstand. For en stund siden var det så langt kun da jeg stod i dusjen og det ble helt rettet ut av vannet, men nå har det altså den lengden i “naturlig form”! Det trenger kanskje ikke å bli så veldig mye lenger, men jeg vil ikke ha det kortere heller. Jeg kunne derimot tenkt meg å klippe opp litt rundt ansiktet eller noe, siden alt nå er like langt og dermed blir litt “tungt”. Hvor langt hår har du?



Now my hair reaches my tailbone when it’s dry, i.e. with curls. A while ago, it reached that far down only when I took a shower and it was straightened by the water! I don’t want it to be any longer to be honest, but I won’t wear it any shorter, either. I did think of cutting some in the front, like, in the face area, since everything has the same length and thus is kind of heavy. How long is your hair?

10 kommentarer

Siste innlegg