Easy morning

SOUNDTRACK: Marina and The Diamonds – I’m A Ruin

Åh, som jeg elsker å ikke starte på skolen før kl. 10:15! Det betyr at jeg ikke trenger å stå opp før sånn halv ni-ni ♥ Neste uke starter jeg derimot i praksis, så da blir det vel en del tidlige morgener ettersom jeg skal et stykke ut av byen. Men det skal nok gå kjempefint, jeg gleder meg faktisk selv om jeg selvfølgelig er nokså spent! 

Her snakker jeg forresten om å bli lærer, men noen av dere som er innom går kanskje på ungdomsskole eller videregående? Haha, kunne du tenkt deg å ha meg som lærer?


I love those days when I don’t have to be at school until 10:15, because that means I can stay in bed until 8:30-9-ish! Next week I’ll go into teaching practice so I have some early mornings coming, but that’ll be fine. I’m actually looking forward to it! By the way, here I am talking about becoming a teacher, when some of you might attend lower or upper secondary school? How would you like me being your teacher?

4 kommentarer

Siste innlegg