New Beauty Favourites

I løpet av 2014 prøvde jeg, som alle år, en god del nye produkter på skjønnhetsfronten. Noen ble kjøpt bare én gang (og kanskje ikke brukt opp før de ble kastet heller), mens andre har jeg blitt nær sagt avhengig av og har allerede kjøpt for andre gang. Elsker når jeg finner produkter som virkelig fungerer!

♥ ♥ ♥

Garnier Miracle Skin Cream kom til meg gjennom Glossybox. Jeg liker ikke å bruke foundation og må ha godt med fuktighet jevnlig for å ikke tørke inn som en rosin. Miracle Skin Cream en en skikkelig god fuktgiver OG den har litt farge i slik at hudtonen blir jevn og får en fin glød. Den dekker for all del ikke – det er jo ikke en foundation – men om du ikke føler du trenger å ha på en sminkemaske hver dag samtidig som litt glød hadde vært fint, anbefaler jeg å prøve denne. Du kan kjøpe den på f.eks. Vita og H&M.

♥ ♥ ♥

Bourjois Blush i fargen 74 Ambré Rose kom til meg ved en tilfeldighet, egentlig. Jeg skulle ha en topp fra Asos og måtte ha noe mer for å slippe å betale frakt (bra logikk, ikke sant), og så så jeg denne, bare i limited edition med skikkelig fint lokk. Da pakken kom var det derimot den vanlige varianten som lå nedpakket, så jeg sendte en e-mail og sa fra. Ikke lenge etter fikk jeg en ny pakke som var ment å inneholde produktet jeg i utgangspunktet bestilte, men dette var heller ikke limited edition. Siden jeg tross alt hadde fått den gratis gadd jeg ikke mase mer, for fargen passet meg perfekt og det lokket var det jo egentlig ikke såå farlig med (men det var skikkelig fint, altså).

Selve produktet er altså en pudderblush. Jeg synes den medfølgende kosten var helt forferdelig (jeg så ut som jeg hadde blitt sminket av en fireåring) så jeg bruker min vanlige pudderkost. En skikkelig fin, naturlig ferskenrosa farge som gir akkurat den rødmende gløden jeg liker i en blush. Du kan altså finne den på Asos og også Feelunique.

♥ ♥ ♥

Tidligere har jeg brukt Coop Xtra babywipes til å fjerne sminke, som jo har fungert flott, men så prøvde jeg L’Oréal Paris Skin Perfection Micellar Water med bomullspads. For en revolusjon! Sminkefjerningen går så utrolig lett og raskt, og jeg slipper å gni overhodet. Eneste ulempen er at en flaske går ganske fort, men samtidig er den ganske billig og kan kjøpes på Vita og H&M (og litt billigere på Feelunique).

♥ ♥ ♥

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz i fargen Medium Brown var jeg så heldig å få helt gratis da BeautyBay sendte meg fire produkter ved en feil da jeg bestilte en neglelakk i høst. Som jeg skrev her så var jeg veldig lite imponert da jeg først testet den. Nå har jeg derimot brukt bare denne siden starten av desember egentlig, og hver gang jeg bruker f.eks. H&M-blyanten som jeg alltid har brukt før har det blitt bare feil, med hensyn til både farge og form. Ja, det tar lengre tid med Brow Wiz siden den er så tynn, men det er så verdt det! Det eneste negative med Brow Wiz er prisen. Om du skal kjøpe den på Kicks koster den (seriøst) 220 kroner, mens BeautyBay har den til 145 kroner, som jo er mye bedre enn Kicks, men i mine øyne fremdeles en god del for en brynblyant. Den er i alle fall drøy bruk, så jeg har ennå litt tid på å bestemme meg om den er verdt pengene, men det er helt ærlig den beste brynblyanten jeg har prøvd.


I tried a lot of new products in 2014, like I do every year, and some of these products were so good that they became necessary in my daily beauty regime. If you want to know my opinion of them you could give Google Translate a try, but if my recommendation is enough: THESE ARE GREAT.

4 kommentarer

Siste innlegg