eBay wishes

Siden jeg er inne i bare første måned av Save-o-rama (les mer her) så kan jeg ikke drive og shoppe rundt. Jeg har allerede kjøpt noe for januar, så da blir det ikke noe før februar (som jo er bare fire dager unna…!). MEN det stanser meg ikke i å kikke litt, hihi!

Lace kimono // strappy bralet // navy lace top // flower sweater

Jeg har egentlig planlagt februarinnkjøpet allerede (hello MAC-leppestift til halv pris) men nå ser det ut til at fargen jeg vil ha kanskje ikke kommer på lager igjen, og i så tilfelle MÅ jeg nok bare ha den kimonoen! SÅ FIN ♥


Since I’m in the first month of Save-o-rama (read more here) I can’t exactly go shopping around. I’ve already bought something for January, so I’ll have to wait for February (for four whole days…!) before I can buy something new. BUT that doesn’t stop me from looking! My plan was to buy a MAC lipstick (50% off, yay) when February comes, but now it looks like they might not have my fave shade in stock anymore, and in that case I am definitely buying this kimono. So pretty ♥

7 kommentarer

Siste innlegg