Sundfør

Musikktirsdag er her igjen (hurra!) og i dag skal jeg dele to sanger av samme artist. Susanne Sundfør slipper ny plate, Ten Love Songs, 16. februar, og har teaset litt med to sanger fra det kommende albumet. Åh, som jeg gleder meg!

Første sang ut, Fade Away, kom allerede i oktober, og den er en stor favoritt. “Halvsløy discolåt” ble den beskrevet som av en eller annen, og det synes jeg er en ganske god beskrivelse.  

Den nyeste singelen fra Ten Love Songs er Delirious. Den er kanskje litt mer dramatisk enn Fade Away, men samtidig passer de bra sammen og jeg håper at det er en slik sammenheng mellom alle sangene på albumene. Elsker det når det ikke er en sang her og en sang der, og at det ikke er en rød tråd, hvis dere forstår? Her er uansett Delirious:

Hva synes du?



Norwegian artist Susanne Sundfør is to release her new album Ten Love Songs February 16, and I can’t wait! Here are the two already released songs from the upcoming record, Fade Away and Delirious. What do you think?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg