Fashionable Monday: Simplicity

(lookbook.nu)

Jeg er i en fase der jeg synes rene, enkle uttrykk er aller finest. Eller, jeg har egentlig vært i den fasen en god stund. Baseplagg med enkle detaljer, ensfargede plagg og nøytrale toner er alle aspekter jeg har blitt veldig glad i. Her er noen fine antrekk jeg fant på Lookbook som jeg synes er gode uttrykk for det jeg nå har beskrevet.

I’ve grown quite fond of simple, clean looks. Well, I’ve thought so for quite a while now. Basics with simple details, monochromatic items and neutral tones are all segments that I’ve come to appreciate. Here are a few pretty outfits I found at Lookbook which I think really emphasizes what I just described.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg