(week)end


(whi)

Denne helgen har gått så utrolig fort, og dessverre er det søndag kveld allerede. I dag har jeg vært på bursdagsselskap til to av mine fire tantebarn, og jeg har spist både pizza, pølse og kake. God og mett, med andre ord! Siden jeg er dronningen av skippertak har jeg utsatt forberedelse til morgendagens pedagogikkseminar til i kveld, så nå har jeg akkurat jobbet meg gjennom rundt 30 sider om gruppekontrakter og skolens innhold (to separate tekster), og det tok heldigvis ikke så lang tid som jeg fryktet.

Den kommende uka byr på en del forskjellig, både av fremføringer og kreative oppgaver i tillegg til jobb, og så har jeg et håp om å komme meg på treningssenteret igjen snart. Juleferien min ble ekstra lang på grunn av forkjølelse, men nå er det ikke akkurat sånn at jeg har tilbrakt tiden på sofaen av den grunn, så jeg har ikke vært inaktiv. Ordentlig trening har det derimot blitt lite av, så jeg gleder meg egentlig til både å komme meg på en tredemølle igjen og å få kjørt musklene litt. Og ja, dette kommer fra meg.

Hvordan har helgen din vært?



This weekend has literally flown by, and I’m sad to admit that Sunday evening is already here. I’ve spent my day at my nephew and niece’s birthday party, and I’ve eaten pizza, hot dogs AND cake. In other words, I’m quite full! And, since I’m the queen of procratination I have waited to prepare myself for tomorrow’s seminar until tonight, so I have just finished my notes on 30 pages of group contracts and the school’s content (in two separate texts), and luckily, it didn’t take as much time as I suspected.

The upcoming week has a range of things in store, presentations and creative tasks side by side, in addition to work, AND I hope to get myself to the gym some time as well. My Christmas break was enlongated due to a cold, but it’s not like I’ve been lying on the couch all day because I’ve been sick. Nonetheless, I haven’t done any real physical exercise, so I actually look forward to using the treadmill and to use my muscles properly. And yes, this is coming from me.

How was your weekend?

2 kommentarer
    1. har også utsatt trening på grunn av forkjølelse, men meldte meg inn på treningssenter i går. bikinikroppen 2015! (eller 2020 for å være litt mer realistisk)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg