Hello, sunshine

Etter en kort skoledag rakk jeg akkurat ikke bussen fra Moholt. Så, med sola på himmelen og musikk i ørene gikk jeg hjem til sentrum. Det ble rundt 3,5 kilometer, så jeg har ikke så ekstremt dårlig samvittighet for at jeg i stedet for å dra på trening satte meg ned i sofaen med nudler og varm sjokolade. Det er tross alt helg!

xolSQOyeRK

 

After a short day at school, the bus left the stop like three seconds before I got there. However, the sun was shining and I had great music to listen to so I walked home. It turned out to be approximately 3,5 kilometrees, so I don’t feel that bad that I instead of going to the gym stayed at home beneath a blanket with noodles and a cup of hot chocolate. The weekend’s here, after all! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg