Out by myself

SOUNDTRACK: Amy Winehouse – Valerie (’68 Version)

Med et lurt smil er jeg tilbake. Etter minst 10 timers søvn i natt er jeg litt mer positivt innstilt til livet. Nytt partnerskap? Det går bra. Mulig skoleovertakelse under praksis? Det går bra. Gjøre hva jeg vil i absolutt hele dag? Det går veldig bra. 

Jeg er veldig fornøyd med semesterets timeplan, for jeg har nemlig fri hver onsdag. Fri fra skole, fri fra jobb. Onsdagene fremover er bare mine. 


I’m back with a smirk on my face. Having slept more than ten hours last night, I have a bit more positive attitude towards life. A new group at school? I’ll be fine. Possibly more work/stress while placed as a student teacher at a lower secondary school? I’ll be fine. Do whatever I want all day long today? I’ll be very fine.

I’m very content with my schedule this semester, because I have every Wednesday off. Off from school, off from work. The future Wednesdays are all mine.

6 kommentarer
    1. Så herlig, og søvn gjør mirakel! Jeg har av en eller annen grunn også fri på torsdager i år, og det hadde jeg aldri trodd jeg skulle få. Men igjen er tirsdag og onsdag lange skoledager. Tirsdag er f.eks fra 8 til 20, riktignok med pause fra 12-16, men laaang tid uansett. Jaja, torsdag er motivasjonen min!
      Nydelig sminke forresten, og hvilken leppestift brukte du 😀 ?
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg