Sleepless

I går viste seg å bli en lang dag. Vi skulle ha pedagogikkseminar i fakkings fire timer, og det ble litt vel lenge for min del. Jeg sov helt forferdelig dårlig natt til i går, og jammen ble det ikke akkurat det samme i natt. Heldige meg skal jo på jobb i ettermiddag også, så dette tror jeg blir en litt hard dag for mitt vedkommende. Ersj. Jeg vil bare være hjemme og sove.


Yes please. (whi)

Jeg ble også flyttet fra det gamle partnerskapet mitt i går, noe jeg egentlig er litt sur for ennå. Jeg liker folkene på den nye gruppa, men P8 var liksom klassen min de nå, og jeg gledet meg skikkelig til å ha timer sammen med dem igjen! Men så fant jeg navnet mitt på lista for P5, så det ble en kortvarig glede. Og ja, jeg er litt negativ i dag, ettersom jeg også har fått vite at det er cirka 75% sjanse for at jeg ender opp på en ungdomsskole der praksisstudentene skal ha skoleovertakelse, det vil si at vi er de eneste lærerne. Studentene, altså. Som om det ikke var nok stress med vanlig praksis! Og dette hadde ikke vært et problem om jeg fremdeles hadde vært på P8, så tusen takk skal dere ha, PLU.

Jeg gleder meg til i kveld.



I haven’t slept properly for the last two nights, so I’m safe to say exhausted. I managed okay yesterday, but I think today will be worse as I have to go to work this afternoon. In addition, I was moved from my old pedagogics group, so I’m quite disappointed. No offence to the people in the new group, but in P8 (my old group) we were like a real school class and I was so looking forward to spending time with them! But then I found my name on the P5 list and the joy quicky disappeared. I also found out that it’s a 75% chance of me being placed as a student teacher on a school where the students are taking charge, as in there won’t be any teachers there. Seriously!? As if teacher practice isn’t stressful enough? And the “best” part is that if I still was in P8, this wouldn’t even be an issue! THANKS, PLU.

I’m so looking forward to tonight.

4 kommentarer
    1. 4 timer med seminar har jeg også vært igjennom… Det blir litt drøyt, haha 😀 Men så synd det med praksisen. Har irritert meg grønn over PLU jeg også. Spesielt på grunn av dårlig tilrettelegging for de med matte som andrefag eller realfag som andrefag. Dårlig kommunikasjon kan man si :/
      – Siri

    2. siribokoholiker: Ja, det er så teit at man nesten ikke får til å blande Dragvoll- og Gløshaugenfag, det burde jo vært like mulig som å ha to realfag eller to språkfag, for eksempel! Dårlig kommunikasjon burde vært slagordet til PLU, de roter jo til ALT. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg