The Earth & the Moon

Forrige tirsdag var jeg og hentet pakken fra Some Magic (les mer her), og der lå det nydelige nye smykket mitt! Åh, jeg er nesten forelsket. Se så fint det er! Og ikke minst veldig unikt, jeg har ikke sett noe lignende hverken formmessig eller med hensyn til “tema”. Og som dere ser så driver jeg I ALLE FALL IKKE og jukser med brunfargen. Kjære meg, jeg ser jo nesten litt død ut. (nei, sånt er ikke lov å si)


Last Tuesday, I picked up my parcel from Some Magic (read more here) which contained my beautiful new necklace. Ah, I’m almost in love. Look how pretty it is! And not to mention unique, I haven’t seen anything like it neither in form or “theme”-wise. And as you can tell from the picture: I do NOT cheat when it comes to my tan. Oh dear, I look half-dead…

8 kommentarer

Siste innlegg