In my heart

Jeg fikk disse fine hjertesmykkene fra mamma og pappa (det i to deler) og fra mannedyret mitt (sølvhjertet) til jul. Jeg ønsket meg jo et slikt til høyre, så manndyret traff virkelig blink. Kjeden er riktignok litt kort, så jeg må nok ta meg en snartur innom en gullsmed før jeg kan ta det ordentlig i bruk. Det jeg fikk fra mamma og pappa var jeg først litt usikker på, mest fordi jeg ikke er helt “gem” med kombinasjonen sølv og gull, men det ble bare finere og finere for hver gang jeg så på det, så jeg kunne aldri tenkt meg å bytte det nå. Fine enkle dog fine smykker som kan brukes til alle anledninger!


I got these beautiful heart necklaces from my parents (the two-parted one) and from my boyfriend (the silver heart) for Christmas. I had a heart like the one to the right on my list, so my boyfriend hit bullseye with that one. The other has kind of grown on me. I was a bit sceptic at first, mostly due to the combination of silver and gold, but with every glance it just got prettuer. I couldn’t imagine returning it now! Two simple yet pretty pieces of jewelry for any occasion!

6 kommentarer

Siste innlegg