Romjulssalg

Åh, det er da virkelig ikke noe som er like gøy som når alle butikkene kjører i gang romjuls- og januarsalg!? Ikke for en shopoholiker som meg selv, i alle fall…

Shop
Denne slutter aldri å være relevant… (whi)

I dag dro jeg på City Lade for å handle mat på Coop Obs!, fordi jeg hadde noen kuponger. Gratis mat sier man ikke nei takk til! Og mens jeg først var innom City Lade måtte jeg jo på New Yorker, og så gikk jeg like godt runden. Da jeg var på H&M og kjøpte meg barberhøvel (tjobing) fikk jeg høre at jeg har superfint hår fra den søte jenta i kassa (som selv hadde utrolig nydelige øyebryn). Og der stod jeg, med ubørstet og på grensen til skittent hår og sa tusen takk. Jeg vet med meg selv at jeg ofte tenker at folk er skikkelig fine, men jeg sier det aldri, så det er så utrolig fint med folk som faktisk sier det de tenker. Og så var det så rart, for rett før hun komplimenterte håret mitt tenkte jeg at NÅ skal jeg faktisk si at hun har fine bryn, så da stod vi der og bygde hverandre opp, haha!

Jeg endte opp med et par basic-topper fra New Yorker (til førti kroner pr. stykk – fullpris, whaaat) og ny hverdagsparfyme fra Fredrik & Louisa (som jeg forøvrig aldri har vært innom før), sistnevnte var satt til halv pris og kostet dermed 260,- i stedet for 520 kroner. Yay! Siden Juicy Couture-flasken min gikk tom for en stund siden har jeg lett etter en nøytral men femining duft til hverdagsbruk som ikke kostet så altfor mye, så da jeg så at Fredrik & Louisa hadde halv pris på alle gavesett gikk jeg inn og endte altså opp med La vie est belle, en utrolig behagelig og god duft i en skikkelig fin og femining flaske. Og så til en utrolig grei pris! Ser at en flaske med 30 ml koster 520 kroner både på KICKS og Vita, og jeg fikk 30 ml OG body lotion OG dusjgel til halvparten… Kupp! ♥

Bare for å toppe romjulens store shoppedag streifet jeg innom Nelly.com nå nettopp og fant meg et par hverdagsboots til den nette pris av 159 kroner. (Nok) en fin basic-topp ble også med i bestillingen, men det var visst den siste for jeg finner ikke igjen den nå. Anyways, her er skoene:

Fine, ikke sant? Har du kjøpt noe på romjulssalg i år?



Confessions of a shopaholic no. 3521… Just kidding (am I?), but I have been shopping today. I was supposed to buy just groceries, but I ended up with a couple of basic tops (39 NOK each, whaaaat) and a bottle of Lancôme’s La vie est belle, a really nice and feminine perfume for everyday use. I finished my bottle of Juicy Couture a while ago and have been looking for a new kind, which was not too pricey. A cosmetics store called Fredrik & Louisa have a 50% discount on all gift sets, so I did a real bargain getting 30 ml, shower gel and body lotion for only 260 NOK, when stores like Vita and Kicks sell the 30 ml bottle by itself for 520,-! When I got home I made my way to Nelly.com and found a couple of really nice boots for 159 NOK and a cool basic top. Apparently, I got the last of those tops, so I can only show you the shoes. Pretty right? Have you made any bargains on the Christmas sale?

8 kommentarer

Siste innlegg