Simple.

Dagens visdomsord. Jeg skulle ha opptil flere meningsfulle og bildeprydete innlegg i dag, men så slo helgrå himmel til og det er rett og slett for mørkt til at jeg får til å fotografere noe som helst slik jeg vil. Så, jeg fokuserer på det positive, nemlig at en pakke med finfine smykker ligger og venter på meg på postkontoret, at det er nyttårsaften i morgen og at boken jeg leser, Love Letters to the Dead, er så utrolig, utrolig fin. Ha en flott dag!


Wisdom of the day. I was supposed to post more than one meaningful post with pictures today, but the sky is led-coloured and there is no light for me to take any decent pictures. So, I focuse on the positive things, like the package waiting for me at the post office with amazing jewelry inside, the fact that NYE is tomorrow and that the book I read, Love Letters to the Dead, is so unreasonably beautiful. Have a great one!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg