Celebration shopping

Siden jeg har hatt en nokså tøff eksamensperiode, med nesten konstant hodepine de siste par ukene, gikk jeg på en liten shopperunde i dag som belønning til meg selv. Jeg hadde igjen litt på et gavekort på Gina Tricot, så jeg stakk innom der i tillegg til et besøk på Bik Bok. Dette var det jeg kjøpte:

1) Jerseyskjørt. 2) Kort blondetopp. 3) Svart highwaistbukse. 4) Tanktopp. 5) Minimalistisk smykke m/ fjæranheng.

Den svarte buksa (som heter Linda high) har jeg helt lik i grønn (se her), og nå som jeg vet at formen holder seg veldig bra og den er generelt god å bruke kjøpte jeg et par i svart, også! Jeg har egentlig ventet på at den skulle komme på salg, men nå gadd jeg ikke vente lenger. Den veldig fine blondetoppen heter Ulrikke og er tydelig inspirert av toppen Ulrikke Lund har på seg f.eks. her:

vWMgfxKC8C

Den toppen jeg kjøpte var på salg og kostet 74,50. Det var bare to igjen, i størrelse L, så jeg som bruker S til vanlig følte meg litt vel optimistisk da jeg tok med en inn i prøverommet. Men det viste seg jo at L var midt i blinken siden stoffet ikke var særlig stretchy og jeg uansett må ha ordentlig BH under. Win!

Det grå jerseyskjørtet så jeg på Bik Bok sin Instagram i går, på veldig fine Tiffany:

wZi2OPF2iD
Og så var det jo på salg til 49 kroner, så det ble lett med hjem! 

Siden det er desember og det er nesten umulig å få til ordentlige bilder uansett når på dagen man prøver, så får jeg vise frem plaggene ordentlig senere, på antrekksbilder eller noe slikt. Synes uansett at jeg fikk mye for lite og jeg er veldig fornøyd med mine nye plagg!


I did a bit of shopping today to celebrate being done with this semester’s exams. I ended up with a couple of pieces from Gina Tricot and Bik Bok, as you can see in the picture above. The lace crop is obviously inspired by the one Ulrikke Lund is wearing in her Instagram picture, and look how amazing Tiffany looks in the jersey skirt I bought! She was featured on Bik Bok’s offcial Instagram yesterday AND she commented on my blog a while back, haha! To conclude: Since it’s December and there’s no photo light whatsoever no matter what time of day it is, I think I’ll try to show the pieces to you in an outfit at some other time or something. Regardless, I ended up with a lot for a rather small sum, and I am very happy with my new stuff!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg